❤ Baby Plants

Deze blog over katten, corgi's en andere cosy onderwerpen, dient te groeien. Daarom is deze post gewijd aan de 'baby' plantjes die momenteel bij mij opgroeien. Ik heb het dan vooral over scheutjes of nieuwe bloemen/blaadjes die ontstaan.


In het voorjaar zag mijn orchidee er dood uit, maar een paar weken geleden zag ik opnieuw leven! Binnen enkele dagen is dit hopelijk opnieuw een mooie bloem. Ik hou je up to date!

Dit is reeds de tweede scheut die mijn sanseveria kreeg. Je gelooft het of niet, maar de eerst heb ik laten dood gaan. Inderdaad: ik ben er in geslaagd een sanseveria te laten afsterven... 


Ik heb twee monstera planten. Dit is een nieuw blad bij één van hen. Telkens er zo'n rolletje ontstaat ben ik weer blij om te zien dat hij goed groeit. 


Uiteraard ben ik ook gezwicht voor de oh-zo populaire pilea. Toen ik hem kocht zag ik het nog niet, maar enkele dagen later zag ik twee uitlopers groeien! Ik kan me maar moeilijk bedwingen om deze nog niet los te halen van de moederplant. 


Dit is een baby plant. En ze moet ook niet meer groeien. Later meer over dit majestueuze wezen.

Wordt jij ook zo blij van nieuwe plantjes?

Reacties